الجمعة، 23 سبتمبر 2016

تخيل يومك على شاطيء اولمبيا ممكن تعمل فيه ايه؟؟

kite surfing اولمبيا راس سدر
بتحب جو المغامرة ونفسك تعيش تجربه جديدة !!
يبقى مفيش غير شاطيء منتجع اولمبيا راس سدر لأن يوم واحد فيه مش كفايه؟!

ببساطة.. الأجازة اللي هتقضيها بتفاصيلها على شاطيء اولمبيا راس سدر غير أي أجازة ممكن تقضيها على أي شاطيء تاني، للأسباب دي:
  • هتستمتع بجو منعش ونقي على شاطيء اولمبيا، لأن الهوا بيمر على مسطحات مائية بالتالي الجو فى اولمبيا مميز طول السنة، وهو السبب الرئيسي في جمال الشاطيء وهدوء البحر.
  • هتكون مرتاح على البحر لأن شاطيء اولمبيا طوله 310م، ده هيخليك تستمتع وتستجم بكل حرية وخصوصية وتمارس كل الانشطه والألعاب المائيه والحفلات في اي وقت.
شاطيء اولمبيا راس سدر
  • هتقدر تمارس السباحة والغوص، وانت في شاطيء اولمبيا لأنه رملي ناعم، والبحر صافي من غير مد وجزر او صخور.
  • لأول مرة في مصر هتعيش مغامرة الـKite Surfing على شاطيء اولمبيا، تجربة جديدة لرياضة عالمية موجودة على شاطيء اولمبيا لأنه بحر صافي وامواجه هادية، وهتستمتع بـBanana Boat وTube Boat وJet skiing وكل الألعاب المائيه مع اسرتك واصحابك.
بنانا بوت في اولمبيا راس سدر
banana boat في اولمبيا
  • وقت فطارك هتكون على البحر، ووقت الغروب بتتغدا مع اسرتك على البحر لأن شاطيء اولمبيا مجهزلك كافيهات على البحر تقدر تفطر وتسهر فيها مع اسرتك، حتى اطفالك هيحبوا يقعدوا على البحر معاك لأن في Kids Area على الشاطيء يستمتعوا فيها باللعب.
شاطيء اولمبيا راس سدر
  • هتقدر تستمتع بقراءة كتبك المفضله او تسمع الموسيقى اللي بتحبها وانت على البحر مع فيو الغروب او الشروق، وصوت البحر حواليك يعني اجمل لحظات الاستجمام هتقضيها وانت في اولمبيا راس سدر.
  • هتحتفل كمان وانت على شاطيء اولمبيا لأنها خصصت مكان للحفلات والعروض على البحر، يعني جو تاني للحفلات والسهر هتعيشه وانت في منتجع اولمبيا.
banana boat اولمبيا راس سدر
فرصتك الآن تمتلك في اولمبيا راس سدر، اتصل على 01279070244  او اضغط هنا.
شاليهات راس سدر للبيع


اولمبيا.. اتبسط

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق